Being Me...

Complicated but I love mine.

Tuesday 14 August 2012

Rumah Idaman

Im sure.eh very sure sume org ade rumah idaman masing2 kan. Aku pon.

haa tengok.cantik kan.aku suke jugak nie.modern n simple.


haa.nie pon cantik giler.dengan lighting die.ish dapat hidup dlm umah camni mau xkluar aku.hehe

Well.aku sangat meminati glass house.Rase 'kami' same taste kot.Sebab nampak very cantik walaupon privacy mungkin agak kene berhati-hati ckitla.
Aku sangat memberangankan glass house di tepi laut.Wah kau kan.hahaha.


nie contoh glass house.omegee so beautiful and nice.bayangkan.bayangkan.hahaha

 nie contoh glass house mengadap laut.alangkah bahagia dan damainye hidup.sangat tenang ok.xyah nak g bercuti kat tepi laut bagai.


bayangkan.bayangkan.sedang duduk bersantai di situ bersama enboyfriend eh silap,mase tu dah jadi ensuami yang sah dah.tengok sunset.sunrise.segala mcm sun la yang diberangankan selama nie.



pastukan dapat plak bedroom yang camnih.hehehe.x terkate dah.Dapat dapur camtu plak.Confirm rajin masakkan.hahaha

Sekian saje angan2 ku untuk hari ini.Semoga impian tercapai.Amin.Jom tolong aminkan reramai.Nant sy jemput dtg house warming party eh.hahahahaa.Sekian.Thanks for reading.




No comments:

Post a Comment